Tuesday, September 07, 2010

like a fool......................

wahai encik blog kesayangan ku..
aku baru bangun tido.. 20 minit lagi berbuka.. aku tertido dalam 15 minit macam tu.. tertido dengan kuching kesayangan aku kat paha.. haha.. dah la time tido tu.. anak buah aku yang comel berlegar-legar kat sekeliling... ish2... aku tertido bukan sebab pemalas, k... tertido sebab penat cat rumah sikit dari pukul 10 sampai pukul 2 tadi...

encik blog.. aku nak mengeluh pasal "dia" lagi ni.. harap encik still ok lagi nk dengar aku merengek ...

time aku bangun tido tadi.. tiba2 aku rasa mcm org bodoh je sebab jatuh hati kat "dia".. then sayang sangat kat "dia"... then selalu rindukan "dia".... aku adalah orang yang menyedihkan....... bodoh.... sebab jatuh hati kat orang tu.. eee... kenapa la aku bodoh sangat.. wahai "dia"... aku tak sengaja nk jatuh kat awak... aku mintak maaf.......... lepas aku rasa macam tu.. aku teringat lagu gaseumi yokhae .. then.. aku post dlm FB part lirik tu.... 바보처럼 그저 바라보는 못난 사랑을 .... maksu nya... Umpama si bodoh, aku terus memandangmu meskipun cinta ini sukar/mustahil ........... hurmmmm..... bongok la aku ni... aku tak tau nk buat apa... tiap hari aku ingat kat "dia"............ can i just stop doing this!!! ..

>>>>>>>life = unexpected = making me fool for loving someone that is impossible to love <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

No comments:

Post a Comment