Saturday, September 18, 2010

a sweet memory ..

wahai encik belog yang ku rindui selalu.. aku nk story something yang terjadi kat aku time bulan yang lepas... 21 atau 22 ogos yang lepas... dah lupa exact tarikh.. time tu aku kt umah mak cik aku.. aku balik kampung mak cik aku.. weekend la katakan.. nk merasa puasa dengan family mak cik aku.. petang tu.. aku dapat kol dari mak aku.. mak aku cakap.. something yang mengecewakan la... malas nk taip dalam blog.. hi hi hi.. sebab tu bukan point sebenar aku... aku sedih sangat petang... berita yang mengecewakan aku tu aku trima time dh dekat bk berbuka.. time tu aku masih boleh kol free untuk nombor 8pax celcom.. promosi time birthday aku.... aku down sangat petang tu.. aku kol kawan aku... laaaama aku kol... nak di pendekkan crita.. tiba2 kawan2 aku cakap, jom kita pegi mana2 tempat.. aku cakap, kalau mak cik aku give permision untuk guna kreta, baru aku boleh .. atau pun diorang ambik aku kat sini.. then, mak cik aku x benarkan.. then, diorang pun datang jemput aku kt kampung mak cik aku ni.. aku still down sangat.. then, kitorg 5 org pun kluar... naik kreta kancil.. aku tanya, "nk pegi mana ni?" ... then ... kawan aku cakap.. jom pegi pantai.. aku pun macam, eemmmm .. ok la... pantai = malam ??? emmm... pelik tp best.. kot? haha/// kitorang pun pegi pntai mlm tu.. aku yg tengah down tu, sampai je pantai.. trus aku termenung dan melayan perasaan .. dengan keadaan pantai , angin malam yg sejuk sikit, bunyi ombak, suasana tenang.. aku bukan down just sebab "hal" yang mak ku bagi tau tadi, aku memang always sedih sebab "love story" aku yang "pathetic" tu.. time aku struggling to happy everyday, ada lagi "hal" yang menyedihkan datang.. so.. down tahap cipan la, aku.. back to the pantai, aku duduk2, tarik nafas panjang2 & termenung ke arah laut.. saaangat mengembirakan.... aku saaangat thankful dengan kawan2 aku... a dah tak down sangat.. saaangat berterima kasih kat kawan2 aku......... sambil kitorg borak2 kat situ... tiba one of my kawan cakap.. tulis impian kat pasir pantai ni.. dia tulis la macam2... aku tulis kecik jak.. aku tulis pasal "orang tu" je... hu hu hu.. time dah sebok nk balik.. aku tulis impian aku dan aku tulis nama orang tu sekali.. tapi, kawan2 aku dah sebok nak masok kreta.. so... that nite, nama orang tu tertulis jelas atas pasir pantai tu dan semua kawan aku tak baca pun.. haha.. nasib jugak duorg tak baca.. & aku harap, impian yang kami tulis malam tu semua jadi realiti... (walau pun impian aku mcm mustahil.. :( ... aku tetap hoping those dream will be a reality ) ... sweet sangat malam tu... 1st aku tenangkan diri dengan keadaan pantai yang saaangat indah... then.. tulis impian atas pasir pantai tu........ semoga ombak yang terkena tulisan aku malam tu akan turut mendoakan impian aku untuk jadi reality....................

No comments:

Post a Comment