Wednesday, April 14, 2010

Belum Jugak Aku belajar...

Ish.. ish.. ish... hari ni dah hari rabu.. aku masih lagi belum belajar... setakat ni.. satu subjek je aku dah sentuh.. tu pun baru learning unit 1... aku nak study, tp, suka sangat pegang benda lain selain study... hurmm... bila lagi ni... 3 hari dah study week.. aku buang masa mcm tu je... hurmm..

bukak tajuk love story aku... aku naaaaaak sangat taip dengan detail pasal love story ni.. aku nk sengat crita apa yang aku buat.. apa yang orang tu buat.. orang tu kat mana.. tapi... tak boleh.. sebab benda ni sangat sulit... no one should know.. tp, signal2 yang aku bagi selama ni harap orang tu boleh detect... maybe dia detect, tp dia ignore.. atau, dia tak ignore, tp buat2 tak tau.. atau dia tak detect langsung... ish... aku tak mengharapkan apa2 sebenarnya dari orang tu.. sebab aku tau, that thing will not happen..... actually.. mlm tadi aku mimpi pasal orang tu... aku pun tak tau kenapa dia boleh masuk dalam mimpi aku.. tp, dalam mimpi tu, keadaan sama mcm real world.. aku tetap menyimpan dalam hati, dan just melihat orang tu dari jauh.. aku try cakap2 dengan orang tu.. TETAPI... kenapa aku mimpi macam tu,.... aku nak mimpi yang aku dengan orang tu close together.... kami spend time together.. baru best.. tapi.. aku mimpi mcm yang aku experience tiap hari pulak..hurmm.. tp, at least aku mimpi pasal org tu.. dapat la jugak aku jumpa dia dalam mimpi .. ^^... hurmmm.. sebenarnya.. time aku bangun pagi tadi, aku dapat feel yang aku dah tak se'excited' dulu dah.. adakah itu maksudnya feeling tu dah faded?? sebenarnya mungkin perasaan nidah faded.. tp, sebab aku dah terbiasa memikirkan orang tu, so aku terus memikirkan orang tu.. hurmm... kalau mcm ni.. pelik pulak... bila dah hurt sangat sebab ter'crush' ngn orang tu, aku harap perasaan tu faded.. tp, bila perasaan tu dah faded, aku pulak terbiasa memikirkan dia... addooohh... tp, hari ni, aku dah berazam, aku akan berusaha STOP semua benda yang boleh membuATkan aku feeling dengan orang tu... maybe la.. tapi kaaaan.... sebbelum ni, ada jugak feeling ni faded, tp, dalam satu hari lepas tu, feeling tu dtg balik lorh............ =( susah.. susah.... i just wanna go away so that i can never see that face............ so that i cant accidently meet that person.. so that i cant contact that person... so that i cant have any thing to do with that person............................ my heart crying every second when thinking of that person................

No comments:

Post a Comment