Tuesday, April 06, 2010

luahan aku la...

Mlm tadi... perassan tu mcm xda mood ckit.. ntah.. maybe i think about that person.. buat assignment microbiology kol 9.30... sampai pukul 11.. tp.. dlm otak... org tetap ingat orang tu... kinda sucks.. lepas tu... pukul 1 lebih, tido.. jam mcm ni, bagi aku masih awal.. tp.. aku tido.. sebab xda benda nk buat.. ini yg aku malas tido awal... bangun tetap jugak pukul 9.. nasib la kelas pukul 10 pagi.. huhu.. geng hampir semua tak pegi kelas.. tiba2 je kelas ada kuiz pulak.. rugi la diorang.. huhuuuu... tp kan.. hari ni... aku rasa nak sgt borak2 dgn org tu.. ntah.. rindu sgt.. aarrgghh.. bila lagi nak faded perasaan ni... dia tau ke what i feel???? hope dia tau... i wish i can spend every second of my life with that person... tp.. aku ada geng.. geng is my priority..... besides my family..
teringat pulak lagu ne yo... lagu ost filem frog princess.. never knew i needed.. lirik dia mcm situasi aku.. x sangka.. hati boleh terpaut kt org tu.. sblom ni, slumber je.. tgk dia jalan, ckp2, buat kerja... smua xda feel... tp.. lepas sekali tu.. tiba2.. rasa rindu kt org tu.. rasa nk sangat habiskan masa berjam-jam borak2 dgn org tu... tp.. pelik.. sebab slom ni.. tak ada feel.. sekarang ada feel.. so.. semua benda yang ada kaitan dengan dia, mesti fikir banyak kali.. adddooooohhh..... susah susah.. post dalam facebook pun... kawan2 asyik suruh confess.. bukan senang nak konfess kalau org yang kita fall in love tu, adalah unexpected person.. lepas tu.. at a wrong situation.. bukan senang.. malah.. MUSTAHIL..
mcm mana la nak harungi hari-hari yang akan datang ni.. sebelum fall in love kat org tu, aku penuh semangat nak habiskan assignment... nak ulang kaji.. tp.. sekarang.. org tu yang asyik diingat..... mcm dalam otak ni.. ada specific part yang org tu melekat kat sana... dah la final exam makin dekat .. due date utk assignment pulak minggu ni.. semangat blom muncul2... aduuh.... kalau la aku tak jatuh hati... msti semua berjalan lancar... tp... sebut 'kalau' ni x elok.. dah benda nak jadi.. mesti ada hikmahnya..... rasa nak berhenti menaip.. tapi.. rasa tak nak berhenti pun ada......... hahaa.. lucu la.. banyak yang nak ditaip sebenarnya..... tak apa la.. harap-harap.. masalah aku ni ada penyelesaiannya... semoga Allah menolong aku....

1 comment:

  1. baca blog sen buat sy ada satu perasaan... perasaan manis mencintai seseorg dlm diam... perasaan yg dah lama hilang dlm hidup sy... sen kena tau... loving sum1 in secret is d most exciting part of falling in love... also d hardest part... insya-Allah lepas lalui semua ni, langit akn jadi makin cerah... segalanya akn bertambah baik dan sen akn dpt merasai kemanisan buah tu... =)

    ReplyDelete