Tuesday, April 13, 2010

update lagi.. rajin nya aku.. haha

pagi tadi.. i've updated my blog.. but, that one is for Air terjun Ranchan... now.. is about my study.. hihihi.... HARI ISNIN... malam tu aku tido sampai pukul 10.. bangun jak,terus membersihkan diri sebersih-bersihnya... then, pegi bilik kawan.. nak cyapkan lab report Biochemistry.. problem nya pulak.. xda kertas graf.. aku pun msj smua geng yang ada probability untuk menyimpan kertas graf... tapi.. sorang pun tak ada.. cuz, kitorang jarang guna kertas graf.. last2.. member aku bagi cadangan, what if, aku guna printer aku yang boleh photostate tu.. then, aku photostate la kertas graf member aku.. sebab bahagian belakang belum dikacau.. then aku photostate colour... FFUUUYYOOOO... memang mcm kertas graf real!!! hahaa.. masalah aku pun selesai.. aku pun mula memplot graf.. siapla lab report tu.. then, aku pu xda kerja.. aku duduk je kat katil kawan aku.. tengok dia study.. rajin & tekun.. aku malas nk balik bilik.. kat bilik kawan aku ni, aku rasa tenang.. not lonely... huhuhu.. suka tengok dia study.. haha.. aku pulak buang masa.. ish2.. tak patut.. tak patut,,, hahahaha... tp, kalau kawan aku stop skejap study, aku borak2 la jugak dengan dia... kacau dia.. huhu.. last2.. pukul 3 pagi.. aku pun mcm dah nk tido.. sebab pagi esok nak pegi fakulti.. nak compile lab report.. so... aku pun balik bilik tido... still.. that person is inside my head.... then.. i go to sleep.. when i woke up in the morning... the first thing that pop out from my mind is that person... haaddoooohh... soo hard.. i just wanted to meet that person... then, i get ready & go to fakulti... hurm.. so hard to forget that person... all day long that person is inside my head,,, ish.. ish.. actuall..sekarang dah pukul 10 malam.. aku dah set nak study pukul 10... so.. aku nk stop sini la... baru la study serius ckit this time.. maybe.. hahaaaaaaaaaaaa.......

No comments:

Post a Comment