Friday, April 09, 2010

Just my coretan.... huhu

hurrmmm..... hari jumaat... next week study week... assignment dah hantar... tinggal 2 lab report blomhantar.. tak sangka, semester 2 dah nak sampai ke penghujung. kelas paling last tadi, kelas TMX.... hurrmmm.... pointer sem.2 ni mcm menurun..... harap2 tak la.. sebab semua subjek still blom paham sangat..... hopefully, time study week nanti emosi tak la tergoncang.... harap motivasi untuk study sangat tinggi setiap masa.. sebab..sebelum ni... time study weekla sibuk2 nak tengok movie.... main game.. melepak... tp... Insya-Allah akan dihentikan segala yang tidak patut itu.... Hurmm.....
Pasal lab report..... lab report biokem, sepatah haram pun aku tak paham... tiba2, kawan bagi buat bahagian result... tp..nothing is impossible maaa..... i can do it.. ingat nk siapkan lab report biokem mlm ni jugak.... jadi... xda la kerja lagi... dapat la study je lagi next week... ramai kawan lain dah siapkn lab report.... rajin tahap gaban diorang ni... ish.. ish.. ish...
lepas Solat Jumaat tadi, x tau nk buat apa... tp, tak nak tidor... rasa macam rugi kalau tidor..... so... last2... edit gambar2 yang nk kena upload masuk facebook.. mestila edit dulu... alang2 dah ada adobe photoshop dalam laptop.... plus, ada kemahiran mengedit gambar... so, edit la gambar2 tu... bagi nampak special effect sikit.. lepasedit... pegi bilik kawan, upload gambar tu... huhuu... yang penting,,,, aku nampak saaangat cute,,,, aku tgk muka aku cute, so, i admit it... hahahaha.... puji diri sendiri la bagus... nak tunggu org lain... hurrmmmm,,,, ada la jugak sekali sekala... ahahaaaaaa.... lepas penat melayan facebook,,,, baru la tido..... tp... bangun je... feeling yang aku paaling tak suka pun keluar... feel yang keboringan... padahal... baru bangun tido.... banyak benda nk dibuat sebenarnya.. tp, rasa boring tu yang datang dulu... haha... last.. pikir2... pegi marayau... tiba2, kawan tengah tengok new moon... jeng... jeng... dah la emosi aku tengah kejiwangan...... terfeel pulak aku tengok new moon dgn kawan.....
cakap pasal.... cerita new moon tu macam situasi aku... (eh... semua benda pun jadi situasi aku).. lelaki tu vampire... perempuan tu human... diorang tak mintak pun nk fall in love.. ye la.. vampire bercouple dengan human... susah tu.. tp, crita new moon ni best, walaupun love diorang tu sebenarnya terhalang, diorang tetap jd couple... aku???? still like this... tp, new moon tu crita,,, boleh la buat2 sendiri... real world mcm aku ni pulak... hurmmm... xpe la... i wish i can be like dalam crita new moon... tp... takpe la... aku pun dah semakin resistant dengan feeling aku sendiri..., manusia la kata kan... species yang cepat adapt dengan environment.. aku pun dah mcm nak adapt dengan emosi aku ni.... hahaaaa.... mcm dah terlalu panjang pulak aku taip... i better stop now........

3 comments:

  1. twilight saga best~~~ aku dh baca habis semua buku tu cuti sem lepas... best sgt sgt sgt!!! ^^

    ReplyDelete
  2. some say buku is more interesting than in filem.. cuz some of the scene in novel aint done in filem.... is it true?

    ReplyDelete
  3. yupz! definitely... and i was sooooo disappointed with new moon... i tried finished reading EVERYTHING only go watch new moon... mana tau... aiks... boring~~~ buku lagi BEST~~~ ada suspense... hehe =) tak dpt nak leave it alone without finishing it. addicted... =D

    ReplyDelete