Saturday, April 10, 2010

Saturday lorh......

huhuhu
last nite.. aku tido pukul 3.... sleeping with smile.... hua hua hua... reasonnya?? mcm aku tak boleh nak taip kat cni... kalau la aku boleh taip.... hurmmmm.......
hari ni hari sabtu.... bangun pukul 10... bangun pun still mengantuk... tak paham la aku dengan mata aku ni.... bangun-bangun je, bukak laptop... benda pertama yang aku check, INTERNET... mana la tau... nasib aku hari ni baik, tiba-tiba terconnect internet tuh... tapi..... tak dapat connect... but, i dun mind at all.. dah tak dapat nak connect... apa boleh buat.... huhu... so, aku pasang lagu... dengan kehebatan speaker sensonic aku yang bass dia boleh tahan tu.... aku layan la lagu2... tiba-tiba ter'feel' nk upload gambar dalam FB.... tp.. aku edit dulu gambar2 tu.... sambil dengar lagu, aku edit la gambar yang nk kena upload tu.. tak perasan pulak member aku msj.. dia ckp, kalau nk potong rambut, dtg la bilik dia.... sebab.. sblom ni aku suruh dia potong, tp, dia ckp rilek dulu,. so, aku tunggu je la dia panggil.... actually, tak la potong rambut sangat pun.. aku mintak dia nipis kan je..... habis potong rambut, aku sambung edit gambar.. siap edit, aku pegi mandi...... then, solat Zohor... plan tadi, lepas solat zohor, nak kutip maklumat utk buat lab report... TAAPPIIIIIII..... kawan aku blom pass lagi maklumat tu.... soo... tersangkut la plan aku.. ingat kan... nak habis kan smua lab report hari ni.... sebab esok nek pegi air terjun Ranchan di Serian.... hurmmm... alamatnyaa.. tak siap la kerja aku ni.. minggu depan dah start study week.. dah nama study week, kita study la... bukan nk siapkan leb report... nak marah kawan aku belakang2 dalam blog... aku tak sampai hati... hurmmm ... apa2 je la....
perut aku meronta-ronta mintak makanan... maklumlaa... aku belum makan dari pagi tadi lagi.... rasa malas la nak pegi kafe.... sekarang dah nak pukul 6... rasa macam puasa pulak.. hua hua hua.. tp.. tak apa la... nanti-nanti la aku makan....
about my love story............ my 'weird' love story.... i am getting happier...sebab... sebab nya aku tak berani nak taip... tapi... bukan sebab we r couple... we r not in any relationship pun...... yang penting... i am happy.... =) ...... huhuhu....
esok nak pegi air terjun... kawan-kawan aku ni.. dah nak dekat exam, study la... ini, ada pulak buat plan nk pegi air terjun... tp, aku rasa ok je.... janji, aku study HARD next week... tp, HARD ke.... aku ni..... susah sikit... dalam hati je lebih ... buat nye, tak..... aku rasa macam dah nak stop menaip.. so.. aku stop la... kih kih kih........ to the one i fall in love with.... i just dont know y i felt this way....... i wish this thing is not as complicated as it is... adduuhh.... tinggal beberapa minggu je lagi.... lepas tu cuti 2 bulan... hurmmmm.... beberapa minggu je lagi aku dapat tengok muka that person.. cakap-cakap dengan that person............. =(

No comments:

Post a Comment