Saturday, May 29, 2010

bday bapak....

27 Mei bday bapak... hu hu hu

Aku tak de la mesra sangat dengan bapak aku... mesra yang macam kawan.. tapi mesra macam bapak & anak.. & jugak mesra macam orang yang lebih dewasa dengan orang yang lebuh muda..

Semoga... dlm umur yang baru ni, bapak akan sentiasa dirahmati Allah.. dilindungi dari perkara buruk.. sentiasa sihat.. dan semua yang baik2 la... hu hu hu..

hari khamis hari tu.. 27 Mei... Aku, mak & bapak pegi pekan kat Dalat.. mak nak beli barang rumah sikit.. so.. sempana bday bapak.. kitorang beli rojak... rojak india kot.... hua hua hua... beli ayam goreng ayamas... balik.. nak pecah perut jugak aku makan rojak... banyak sangat dibeli.. tak ada orang nak makan sangat.. abang balik kerja petang nanti... hu hu hu... then... mak goreng ayam ayamas drummet untuk makan tengah hari... walaupun masih full.. aku makan lagi makan tengah hari..... hua hua hua.. maybe.. hari ni kot beli kek pulak ... sambut bday bapak.. sebab kakak, abang , semua balik weekend......

HAPPY BDAY APAK!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment