Friday, May 21, 2010

hari2 t'aher sebagai 1st year (part 2)

malam tu... dah nak dekat pukul 7... aku pun pegi bilik member.. nak ajak p jambatan sama2... nak tengok kawan TERJUN dari tengah2 jambatan tu.. ahahaaaa... sampai je... 2 org kawan aku pun terjun.... kalau la aku sehebat diorang dalam berenang... (macam la aku pandai berenang.. kih.. kih.. kih).. aku pun nak terjun jugak... malang nya.... aku tak cukup hebat... hahahaaa... betapa bestnya diorang boleh buat mcm tu.. aku harap... one day... aku pun boleh berenang mcm diorang.. kalau aku ada anak nanti.. aku nk pastikan anak aku pandai berenang..... hehehehee

and this is the video... b4 that... untuk intro tu.. aku nak explain please dont try this at home je... bukan apa2 pun... heheee... nak kasi menarik sikit lorh..... Viewer dinasihatkan supaya membiarkan video itu buffer sampai habis sebelom play untuk kepuasan hati masing2..

.

actually .. aku baru siap edit video ni... 3 jam aku buat.. hua hua hua.. aku ni tak la terer mana edit edit ni.. sumber video tu pun dari henpon aku yang tak seberapa ni.. dah la gelap... aku tambah brightness ckit guna software.. 2nd jumper maybe kurang jelas time terjun.. terlindung benda2 kat jambatan pulak... anyway... bunyi air yang """buuusssshhhh" bunyi tu pun dah ok... tu tanda nya terjun la tu.... kih kih kih.. erm...

lepas sesi terjun2.. kitorang begambar ckit.. kenangan la katakan... then, kitorang balik bilik masing2... get ready nk makan malam sama2 kat kafe....

No comments:

Post a Comment